Mercat de Nadal · Del 3 al 24 de desembre de 2020
03/12/2020 - 24/12/2020 · 10:00
Aquest any no faltarà el tradicional mercat de Nadal a la Rambla. S'hi venen objectes nadalencs, productes agroalimentaris, plantes i avets en casetes de fusta.
Lloc: Rambla
Horari: 11h a 14h i de 16:30h a 20:30h; el 24 de desembre d'11h a 13h.
OBLIGATORI EL COMPLIMENT DE LES MESURES DE SEGURETAT SANITÀRIA establertes en el PLA D'ACCIÓ EN MERCATS DE VENDA NO SEDENTÀRIA aprovat pel Comitè Tècnic del Pla PROCICAT per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial risc en data 22 de juliol de 2020 (i d'altres que es puguin afegir en els propers dies o durant la celebració del mateix mercat).
Aforament limitat: 211 persones.
Perímetre controlat: entrada i sortida del mercat per la part alta de la Rambla
Cal evitar les aglomeracions de persones a l’entorn de les casetes.
Ús de mascareta obligatori per a persones a partir dels 6 anys, distància de seguretat entre persones de 1,5 m, ús preferent de targeta bancària en lloc de diners en efectiu (es netejarà el datàfon després de cada ús).
- 3 de desembre fins 24 de desembre
- 10:00 h